.: My Big Day ! :.

Daisypath Wedding tickers

Sunday, May 10, 2009

.: Door Gift :.

Hari ni aku baru pulang dari kampung..jumpe ngan makcik2 aku nih.. diorg sibuk btol bertanya persiapan yang aku dah wat setakat sekarang..dok sembang2 terkeluar pasal doorgift..aku mmg nk plan nk bg munge telur kat org dewasa & tuk budak2 just gula2 yang di pack dlm sarung comel2 je..ade la makcik aku suggest bagi dodol la, wajik la, cupcake la..pastu letak dalam paper bag sekali ngan munge telo..kalo xde munge telo nt xde seri lak majlis kawen..nk plak wat tuk 1000 org..mau botak kepale la aku nt..haha..adess..penin pale dok pk..ikut ati aku mmg nak wat majlis kawen cara sederhana saje..nt da kene pindah sabah ikut en tunang..lg banyak banje nk kene pakai..

p/s : tuk membe2 yang tgh plan nk kawen tu..rancang2 la bujet anda yek..buatla yang terbaik..n
bersederhana lah dalam merancang tu..hehe

No comments:

Post a Comment