.: My Big Day ! :.

Daisypath Wedding tickers

Monday, October 5, 2009

.: 2 bulan lagi :.

terase cepat mase berlalu..arini genap 2 bulan sblom tiba ari membahgiakn dlm idup aku..kalo la leh dipercepatkn..alangkah bahgia nye..hehe..gatei x sedor diri gamaknye aku nih kn..
penghujung oktober ni lak merupakan ari terakhir aku berkeje di KLIACS..sbbnye..aku da tekad nk resign & mengikut bakal suamiku nt ke sabah sblom sesi persekolahan baru bermula pd tahun depan..sblum rezki kerja baru blom ader nih.. Insya Allah,aku akan memulakan hidup baru sebagai suri rumah untuk suami tercinta..yeay!

waktu tu semestinya tanggungjawab aku sbg seorg isteri harus ditunaikn..pagi2 da kene bangun awal siapkn diri n sarapan tuk suami..nk plak waktu sane sejam awal dari semenanjung..adeh..jgn la aku terlajak tdo udah la nt..ari2 kene kunci jam kot..disiplin kn diri supaya dpt bangun secara konsisten..hik3

tengah hari nye plak, bakal suami pulang dr kerja..best kn kalo suami keje cikgu..sblom kol 2 da smpi rumah..kene la aku masak sedap2..hah ape lg..sile kn menjadikn diri tu sbg cef kesukaan suami..bak kate org..isteri kene ikat perot suami dgn air tgn nye..petua nye.. always remindkn diri mase memasak tu perlu dengan penuh kasih syg..baru la perasaan pasangan suami isteri tu mekar berpanjangan..cewah

tugas sbg isteri mmg da sedia maklum, bukan setakat yg aku ceritakn diatas..sebenarnye byk lg yg kene tau..ape2 pon..aku harapkn moga2 dipermudahkn segala2 nye bg kami nanti :)


..

No comments:

Post a Comment